Hurtta Täcken, Havsbad, Hårblekning och LC-Träning

Jag har varit lite slö med att uppdatera bloggen den sista vecka... Hmmm..
*FY SKÄMS!
Tänkte ta igen det i dag, iaf lite granna.

Förutom vårt vardagliga liv med en ny valp har vi haft fullt upp med att sälja
Hurtta täcken, de flesta är nu slut, bara små storlekar kvar!
*PUST*
Hoppas alla som köpt tycker att de har gjort bra köp!
Själv köpte jag 7 st...

Min mamma med plastis har legat med husvagnen på Barsebäckscamping.
Nära till vattnet och trevliga grannar.
Inte långt från deras husvagn bodde en "tokhärlig" whippetfamilj.
Fabian och kompisen har haft fullt upp med att bada och busa.
*JIPPI*
Även Alice fick badat i havet.
Inget hon tyckte var superspännande med dessa busiga killar.
*JAG VILL HA HUSVAGN*





Har även hunnit med att bleka mitt hår en 5:e gång...
Så snart, snart är jag kanske blondin...
Frissören i morgon! -Äntligen!!
*FNISS*

I dag har vi varit och hälsat på Alice uppfödare i Dalby,
Alice har fått rusa omkring med sina syskon och busat.
Hon slockande som bara en uttröttad valp kan göra, mitt i leken...
*PANG*

Sedan har vi varit på LC-Träning i Flyinge.
Alltid lika roligt att träffa människor av samma skrot och korn.
Kajsa fick stanna hemma, löptikar förbjudna att visstas på området!
Fabian sprang först med tjejkompisen Tilda och det gick superfint!
*GLAD MATTE*
Sitt andra lopp gjorde han som licenshund till en annan fin whippettös.
*DUKTIG FABBE*

När vi kom hem så däckade vi alla!
ZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Vi hade nog sovit fortfarande om inte Malin var av en annan åsikt...




Kommentarer
Postat av: Malin

man vill INTE ha husvagn

Ahaaa.. - nu fattar jag varför du vill

bli blond - White trailer trash ;o)

Vi har shoppat Hurtta täcken, men bara 2 (!!)

Hur bra dom är märker vi i vinter



See ya tomorrow!

2008-08-03 @ 21:54:41
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Linda och Avanti

Husvagn ja....det har vi oxå funderat på. När man gick på promenad i Beddinge förbi campingen såg det alltid så mysigt ut där folk satt och grillade och tog det lugnt vid sin lilla rullande stuga.

Men det kan nog vara bra att hyra en först så man har provat på =).

Sen så var Malins kommentar rätt skoj, white trailer trash hahahha......men jag tycker du blev fin i håret, fast det svarta var oxå fint. Du passar nog i det mesta som ser tufft ut =).

Kram på dig lill-loppa!

Ps. Förlåt att jag inte gör dig sällskap på jobb idag.....tänkte det kunde vara skönt att vara ledig EN dag då Ante e hemma, han åker imorgon. Vi ska fixa lite blöjor å sånt så det finns hemma, den lille rackaren ligger på fel håll så det kanske blir vändning.....å då kan förlossningen sätta igång. Men vi hoppas att han sköter sig själv å rättar till sig =). Ds

2008-08-06 @ 08:36:26
URL: http://raveonavanti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0