Äntligen är hundmobilen klar att använda! JIPPI

Äntligen är burarna inne och bäddarna inlagda!
Kajsa är röd, Fabian blå och den gröna väntar så sin kompis...
Lägg märke till de matchande kopplena...
*LER*

En hel del prylar har också kommit på plats.
Nu är det bara lite lite finlir kvar!
Rutorna ska tonas och burarna ska göras skrammelfria.
*PUST*



På nedre plan bor Fabian & Kajsa.
Övre plan har ännu ingen hyresgäst och ska användas som extrabur.



Nästan så jag själv skulle vilja krypa in i dessa mysburar...
Lite trångt bara...



ZZzzzzzzzz
Så här trött blir man när matte har haft vänkalas.
Kajsa ligger under mitt täcke, bakom min rumpa..., -stackars hund!
*hi hi hi*
Malin, Challe-Maria, Anna, Elin och Dumle-Maria har varit hemma hos oss och ätit mattes underbara äppelpaj med vaniljglass och vaniljsås.
*Hmm.... Gott*



ZZzzzzzz
Även Fabian har däckat!
Det är jobbigt att hålla kolla på alla som fikar, kanske hamnar något på golvet...

Kommentarer
Postat av: Malin

Tjusigt tjusigt!!

Jag vet vem som ska bo "där uppe" hi hi hi

Tack för fikan gnägg Fy skäms Malin ;o)

2008-06-17 @ 23:22:23
URL: http://www.madofi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0