Hundförälskelse och hundträning

Efter mitt arbete på tisdagen åkte jag hem till Barbro som är kassör i SvVk södra avdelning.
Barbro är inte bara supertrevlig utan hon har också en hel hop med vinthundar.
 *JIPPI*
Alltså en klok person...
*hi hi*
Barbros fina salukitik Tess har fått valpar.
Gissa om jag blev förälskad...



Här på bilden ser ni Khamseh, en alldeles underbar lite tös...
*vill ha*



*VILL HA*



En hel hop med underbara salukivalpar.
Det finns forfarande valpar till salu!



I dag onsdag har Malin och jag tränat vovvarna.
Även om bilden visar två mindre aktiva individer...
*ha ha*
Malin har tränat med Fido och sedan har hon "drillat" mig och Fabian.
*pust* *Ler*
Vi har jobbat med att höja uppmärksamheten hos Fabian och ska få honom till att bli lite mer lyhörd.
Det funkade bra och det ska blir mycket bättre.
Dumle-Maria skulle varit med och tränat med Dust, men har ont i sitt knä, så henne fick vi lämna kvar hemma.
*Krya på dig*



Efter Malins och min träning så körde jag och hämtade Rasmus på hans sommarjobb.
Vi kollade på skyddsträningen på Haglösa Hundcenter.
På Bilden figgar Mats och Mari jobbar med Nitro.
Mari och Nitro arbetar på Securitas som ett team.



*Fräckt*



Nu har jag fått upp mitt klistermärke på min nya bil!
En springande whippet.
*Tjohej*

Kommentarer
Postat av: Melissa

så söt!

2008-06-25 @ 20:02:51
URL: http://melissao.blogg.se/
Postat av: Malin

Till att börja med:



Petra Katarina

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ

NEJ NEJ NEJ och åter NEEEEEEEJ!!



Finns ett meddelande till dig på min blogg ;o)

2008-06-26 @ 00:20:51
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Anna & Pelle

Petra!

När ska du och Fabian börja träningstävla med oss???? Dä ä roooliiittt! =)

Ha en go helg!

2008-06-27 @ 13:05:32
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Alva

Hej!

Får man fråga vart du har köpt klistermärket till bilen? Vi får snart hem en whippet och en sån skulle jag med vilja ha på vår bil ;)



Mvh Alva

2009-04-14 @ 17:18:26
URL: http://pummis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0