På shoppingturne med Malin & Dumle-Maria med avslutande motion...

I dag hämtade jag och Dumle-Maria en något sömnig Malin...
*fniss*
Efter att vi ätit frukost på Statoil i Lund blev vi alla lite piggare.
De har de absolut godaste baguetter jag ätit.
*mums*
Efteråt bar det av mot Höör, vi skulle till TEBA och det var rena himmelriket för oss hundtokiga.
Massa kul hittade vi så nu är vi fattiga... ;-(

Sedan bar det av till NOVA i Lund.
Först Rusta sedan ÖB för att avsluta med JYSK.
*pust* *stön*
Behöver jag tillägga att jag redan efter Rusta var helt slut...
Men Malin har en inbyggd "piska" som hon plockar fram vid tillfällen som detta...
*fniss*

Efter att jag lämnat Malin så fixade Jag och Dumle-Maria våra hundbilar.
Maria köpte en ny hundbur på TEBA som skulle spännas fast och jag tonade klart rutorna och fixade med finliret.
Äntligen klar!!



Malin har handlat nya puffar/sängar till kisarna.
(Det är de oranga sakerna hon bär på, smaken är som baken, -delad...)



Kajsa och Fabian hälsade på Fida efter shoppingturen.
Fido visar gänget runt på sina "marker".



Att få alla tre hundarna på samma bild är inte alltid så enkelt...



Tänk vad motion de får...



Fabian är helt slut, tungan hänger till knäna.
*flämt*



Kajsa har lite bättre kondis än Fabian så hon har fortfarande krafter kvar.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig lördagskväll!

FIN BLOGG!

2008-06-28 @ 20:52:16
URL: http://junitjejen.se
Postat av: mingla

får jag fråga dig en sak angående bloggen? :)

2008-06-28 @ 20:55:07
URL: http://heymingla.blogg.se/
Postat av: S

vad är det där som är orange??? :D

2008-06-28 @ 20:59:41
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se/
Postat av: -Whippetfun- Petra

Det är Malin som investerat i nya kattsängar/puffar.

Inhandlade på Rusta.

Postat av: -Whippetfun- Petra

Fråga på!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0