Vi besöker Åhus och Wipparna på Kennel Gränden

I dag har jag, Fabian och Kajsa varit på besök i Åhus, hos Ingert och Leif som har whippetkenneln Gränden. Vi blev dit bjudna tillsammans med Susanne, (Kajsas uppfödare). Efter strandpromenaden blev vi bjudna på god lunch och fika, tack! Vi åkte till hundbadplatsen i Åhus, underbart! Vattnet var väldigt skönt och det var långgrunt.
Jag önskar jag bodde vi havet!



Ingert och Leif på hundbadplatsen i Åhus!



Leif och Susanne med de 4-benta: Dave och Lord.
Susanne är Kajsas uppfödare och har whippet kenneln Sotholmens.
Susanne är också vår vän och lite av en mentor för mig inom whippetvärlden.
Tack Susanne!



Whippetbus!



Whippetbus!



Bad och spring, kan det bli bättre?



Denna ljusbrindlade kille heter Grändens Lord och är Kajsan fästman!



Grändens grabbar: Lord och Dave.
Lord är en "lugn" whippetkille med pondus, han har ett underbart ansikte och är en snygging.



Mums! Här luktar det mys...  ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna&hundarna

Tack för din kommentar - ja, han är vacker Peppisen, men GRÄSLIG!! Dina "magra stackare" är inte illa heller; jag träffar några whippar ibland och måste alltid klämma på dem - fascinerande! Nu är jag mest i bitar av oro för Doggy - SÅ fin dikt du lämnade i hennes blogg - av vem? Vi fortsätter att hålla tummarna och be till Nån.

2008-06-08 @ 12:01:16
URL: http://pelleskop.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0