Smålandshelg

På fredagseftermiddagen satte vi oss i bilen och körde till småland för att hälsa på mormor och bli lite bortskämda!
Vi ska stanna över helgen och "bara inte göra någonting!"
*Pust* -det kan bli jobbigt... *hi hi*



Det första Fabian och Kajsa gör är att rulla sig på gräsmattan och njuta av livet!



Stackars liten vovve...
Jag ger mig i kast med att trimma Snobben, -mammas lilla vovve.
Från att ha varit en långhårig Bischon Hawanes till att nu vara en mycket korthårig Bischon...
Min mor har låtit meddela att jag aldrig mer får klippa Snobben, konstigt, -eller hur?
Jag skyller på vinet... *hick*



Min älskade lilla nyfikna brorsdotter Nova, som också är mitt fadderbarn,
frågar om hon får undersöka om Fabina har någon "Löv"...
"skrattar"



Hon passar även på att kolla om han har en "pylle"...
*Ler*



På lördagenskväll körde vi och badade i Flyksen.
Här badade jag under min uppväxt, en av de bättre insjöarna i den småländska skogen!
Vattnet var riktigt skönt!



T.o.m. med Kajsa badade!

Kommentarer
Postat av: Malin

... som du själv sa - Hade du inte haft bildbevis på detta så hade jag inte trott på det! ;o)



Härligt det ser ut!



Vi får se till att åka på badutflykt snart igen!



kram

2008-06-01 @ 22:48:32
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Kristina

Hej

Maila mig innan du kör till Småland nästa gång för jag har två busar som behöver trimmas och du får gärna sköta om dom lite.

Hälsningar från de andra smålänningarna som också hittat en sjö att bada tillsammans med hundarna.

Vi följer ditt hundliv här och ditt rika liv.Du har verkligen hittat rätt väg.

2008-06-05 @ 21:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0