36 år och fortfarande lyder jag min pappa... =)

Snart så fyller min älskade pappa 60 år och det ska vi naturligtvis fira.
Min storasyster Marie kommer ner till skåne från småland.
Med henne kommer hennes två döttrar, Elin och Hanna.
Hanna, som den äldsta heter, fyller inom kort 18 år.
Hanna har deklarerat för sin mamma att hon ska piersa naveln...
Mamma Marie har vid ett svagt ögonblick, när Hanna var 15 år,
lovat henne att hon ska få göra just detta.

Jag lovar min storarsyster att boka tid till både Hanna och mig själv.
jag ska dock INTE piersa naveln, (den hittar jag inte),
utan min plan är att piersa tungan.
Sagt och gjort, jag ringer till min pappa och småpratar lite och
samtidigt berättar jag den glada nyheten att jag och
min systerdotter ska gå och pirsa oss tillsammans...

Det skulle jag då INTE ha gjort för min pappa har nämligen
ändrat på min plan att piersa mig....
Låt mig då påminna er om att jag fyllt 36 år...
Den argumentationen höll inte hos min pappa iaf...

Han låter mig veta att den planer är inställd!!!
För tid och evighet...
Jag fick annars piersa mig var som helst...
Jag fick t.o.m. piersa 19 ringar på ställen han slapp se...
Men i tungan var inte aktuellt!

Ni som känner mig vet hur det hela kommer att sluta.
Mmm... mycket riktigt, det blir ingen tungpiersing...



**Älskar dig pappa**

Kommentarer
Postat av: ninna

hihi..du får göra en på annat ställe, själv är jag sugen på en medusa, funderade ju på att ta ut min tungpiercing för något år sedan men när jag sedan blev op för en cysta jag hade då var jag ju tvungen att ta ut den och kände då att jag hellre har den kvar för jag saknar den massor då den inte är där.

:-)

Hoppas allt är okej med er med tanke på jordskalvet, här skakade det som fasen :-( riktigt obehagligt.

Kram

2008-12-16 @ 07:56:26
URL: http://www.frureimers.blogspot.com
Postat av: Larisa

Hej på dig!

Jag känner igen mig!Du är inte ensam....

Bilden är bara ja vad ska jag säga.....

Kram på dig

2008-12-19 @ 20:50:58
Postat av: Larisa

Hej på dig!

Jag känner igen mig!Du är inte ensam....

Bilden är bara ja vad ska jag säga.....

Kram på dig

2008-12-19 @ 20:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0