Världens bästa syrra, men dålig på att dricka!

Återigen vill jag bara berätta att jag har världens bästa storasyster!

I dag har hon inte bara lagat all maten till pappas kalas,
utan även fixat all planering och dukning.
Dessutom höll hon tal, (annars brukar hon lägga över det på mig).

När jag i går bakade tårtan alá storasyster så ringde jag henne fem gånger för att
 få vägledning och det gav resultat, tårtan blev supergod!
Däremot gjorde min systerdotter Hanna Panna mindre bra ifrån sig
när hon skulle göra smörkrämen, den fick vi slänga...
*Fniss*

Jag lämnade kalaset lite tidigare eftersom jag hade hundarna att tänka på.
Hon lovade att "fira/dricka" för mig också, toppen!
Tänk så kul hon ska ha...
Jag ringde för en stund sedan för att kolla läget på kalaset,
-Hon kunder fortfarande båda tala klart och gå...
-Dålig stil!!

Pappa däremot hade gjort ett bättre jobb,
-Han kröp visserligen inte men talat var helt klart påverkat...
*The old man is still going strong*

Kommentarer
Postat av: Larisa

Hej snäckan!

Alltid trevligt med kalas o än bättre om det är pappsen som fyller år!

Vad blev det för tårta?

Saknar nya trevliga bilder!Något som är på gång?

Kramar från Larisa & Sixten

2008-12-22 @ 19:44:30
Postat av: Anna & Pelle

Hej din galning!

Vill bara önskar dig och vovvarna en God Jul!

Kramen

2008-12-23 @ 08:23:53
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Larisa

God Jul på dig o resten av gänget!!

2008-12-24 @ 23:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0