FEL hårfärg, utprovning av hundtäcken och biobesök.

Från att ena dagen vara svarthårig till att nästa ha bestämt mig för att bli ljusare.
Tanken från början var att efter blekningen färga håret  brunt med slingor.
Dock så tror jag att jag vill bli blondin, det sägs ju att de har mycket roligare.
*fniss*
Hittills har jag blekt håret fyra gånger...



* Orange * Orange * Orange *



Linda med Avanti provar sig fram bland alla täckena.
Alice har fått på sig ett rött fleecetäcke, lite kort i benen bara.
Malin har varit här med Fido och Kaco med R-Tan och hennes tös.
Challe-Maria har beställt regntäcken till sina whippar Challe och Izac.
Barbro, Alice uppfödare, har beställt och Lill till sina Faraohundar.
Och sist men inte minst har hundarna Pålsson också fått nya täcken.
Flera av våra andra hundkompisar har också fått nya täcken inför höst och vinter.



I dag, onsdag, har jag och Malin varit på bio i Malmö.
"Sex in the City"
*Skitbra*



Malin bjöd på bio och jag på middag!
(Håret efter fyra blekningar)



Reklam och godis!!!
*yammi*

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för en trevlig kväll!

- Ny mobil

- Mat i magen



(.. hi hi hi - Passa dig för dom mexikanska bönorna!!) asgarv



- Film med många skratt

- Lite tåflörtande fniss

- Glass

- Haksband som man blir klibbig runt halsen

av när man är på stranden ;o)

- P...snodd så Petra kan hålla ordning på sin mobil!

- "offentlig" byxprovning



Resten låter vi vara osagt!! ha ha ha



Kramelikram =)

2008-07-23 @ 23:31:24
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Kim

Hmmm.... Snygg hårfärg....

2008-07-26 @ 22:32:19
URL: http://www.123minsida.se/kim1
Postat av: -Mitt Hundliv- Petra

TACK! =)

Jag påminner lite om en polsk h... i håret..., tack jag vet fniss

Ska till frissan i morgon!

Postat av: Malin

.. hallå hallå.. (eko eko)

Har ni inte bloggat på en HEL vecka va??

Kunde ju blivit tjusiga strandbilder idag

men det "sket" sig ju.. hrmm ;o)



Lovar att inte buzza dig när du sover hi hi hi

2008-07-30 @ 23:49:14
URL: http://www.madofi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0