Bilköp & Skogspromenad

I dag har vi varit hemma hos pappsen och hjälpt honom att städa!
 *PUST*

Efter att Malin har tjatat på mig ;-), ungefär sedan vi blev vänner, att jag ska byta bil till något mer hundanpassat, har jag nu äntligen kommit till skott...
I går satte jag in min älskade "lilla" blå bil på Blocket och i dag är den inbytad hos en bilhandlare, om allt går som jag vill... ;-) TACK, Malin!
 
MIN NYA BIL!!!

Citroën Berlingo 1,6 Family 16v multispace



Och vad gör vi i skogen förutom att promenera...
Jo, -fotografera!!
*LER*



Eller gå balansgång och leka "Följa John..."



Ett annat alternativ är att sitta vackert och bara vara sööööööööööt...



"Snabba dig, matte", tänker nog Fido.
"Jag vill busa och jaga Fabian"



Kajsa Varg!



Fabian Bus!



En mörk skönhet men integritet!
Ni som känner Kajsa vet precis vad jag menar.
Malin har tagit kortet!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för rundan i skogen!

Haijkon Taijkon - bye bye!

2008-06-11 @ 23:23:37
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Anette

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra när min flock förhoppningsvis utökas om ett antal veckor... Har ju inte så många bilar som kvalar in i mitt behovsfack - MYCKET lastutrymme OCH att lagligt hänga på ett 1500kg's släp med bara B-körkort.

Kolla här: http://parsonalities.webblogg.se/2006/october/volvo-945-den-optimala-hundbilen.html#comment

2008-06-12 @ 09:08:30
URL: http://parsonalities.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0