Min nya bil omvandlas till en "Hundmobil"

I dag har vi varit hemma hos pappsen och fått hjälp med att få in de nya hundburarna.
Vilket jobb det var, tur att en av oss har tålamod.
Jag har världens bästa pappa!
*TACK PAPPSEN*

 

"Hur ska allt detta få plats"



Lastgallret fick vi kapa för att burarna skulle kunna få plats!



Tre burar finns det nu.
Slutresultatet kommer under morgondagen!
Nu är det bara finliret kvar.



Medans vissa av oss arbetade så njöt vissa andra av tillvaron och friheten... ;-)



Kajsa kommer för att kolla till sin matte.
Eftersom jag just nu har lite problem med att kunna röra mig helt smärtfritt så sitter även jag i solen och tar det lite lugt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vem bär den bäst? Rösta i min blogg :)

2008-06-15 @ 22:05:33
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Vaaaa???!!

Ingen bild på din Noisette-sjö med en ö??

fniss fniss

2008-06-15 @ 23:24:21
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Whippet Petra

Nä, för då skulle "alla" se vilken kaloribomb du gjort och fått mig att äta hi hi

Postat av: Mamman

Aha plats för för 3 vovvar!!!!!! LYcka till med den nya bilen, Kram.

2008-06-16 @ 20:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0