Tatoo dag med en stor lycka och två önskningar uppfyllda.

I dag har det varit en händelserik dag, med två av mina önskningar uppfyllda.
*Trött, lycklig & glad*
(Någonstan i bakhuvudet finns tanken: Hmm... vad ska pappa säga... ;-)

Sedan en längre tid tillbaka har jag haft en tatuering, som jag verkligen velat ha,
sparad i min dator och otaliga gånger har jag sagt:
"En dag ska jag ha denna tatuering på svanken"
Så nu är den gjord!
*Äntligen*
*Stålande glad och öm*

Jag har tre tatueringa sedan tidigare och jag kan inte för mitt liv
komma ihåg att det gjorde så jä... sk.. ont.
Under den första halvtimmen höll jag verkligen på att svimma av smärta så Paul,
som är tatuerare, fick vänta flera gånger på att jag skulle "hämta" mig.
Sedan kom iallamåendet, shit vilken pärs.
Jag satt och bet i skolsryggen för att inte skrika... det hjälpte inte...
Jag kan både bita och skrika samtidigt, visar det sig ;-)
Detta var värre än att föda barn...
*Pust*

Efter mig var det Malins tur att bli tatuerad.
Hon klarade det mycket bättre än jag, hon var riktigt duktig.
*Bravo*



**Tatoogirls**



Min nya tatuering, i svanken.
*JIPPI*



Malins tatuering på vänster lår.



Tack till vår tatuerar Paul!
Inte bara duktig utan han har också ett underbart tålamod med fjolliga töser... ;-)
*Superduktig*


Som om detta inte var nog har jag i dag uppfyllt ytterligare en önskan.
Jag har bestämt att jag någon gång i livet ska njuta av en Saluki, varje dag.
Det kan jag i dag, med en alldeles underbar Alice.
*Lycklig*

Min pappa kommer förmodligen att stryka mig ur sitt testamentet nu när jag uppfyllt
två så viktiga önskningar, och det på samma dag!
Det finns vissa saker man bara måste göra.
Min farmor, som inte längre finns i livet, skulle förmodligen önska sig en egen tatuering.
"You go girl"
*fniss*
Så nu är det bara att plocka fram den röde lackväskan...
*Not*



"Alice in Wonderland"



Mats, Barbro och Tess tillsamman i trädgården före vår hemfärd till Svedala.
Kennel Seafarer är ett underbart ställe för en valp att börja sitt liv på.
Fantastiska människor och med superplanering för sina hundar.
"Så vill jag bo och leva"



Inpackade och klara, nya äventyr väntar.



Rasmus och Alice hemma i soffan, båda helt slut.

Kommentarer
Postat av: Malin

WHO THE FUCK IS ALICE!!??

..sorry - kunde ju inte låta bli ;o)



Jag har ju redan träffat Alice,

liten tjej med to på öronen hi hi hi



Vi är bäst - vi är Tatoo-girls!!

Märkta som 2 kossor MMMUUUU!!

2008-06-29 @ 22:39:10
URL: http://www.madofi.se
Postat av: -Whippetfun- Petra

TATOOGIRS here we come!!

Postat av: Maria

Så äntligen e tatueringen gjord, de va på tiden. men var kom de röda ifrån ;)

Grattis till Alice, hur söt som helst !!!



/ Maria

2008-06-30 @ 07:50:06
URL: http://mariaswhippar.blogspot.com
Postat av: Mamman

Bra,Petra man lever bara en gång här och nu.Gulligt med Rasmus o lilla Alice, SOM SNART ÄR STOR.Lycka till Kramis.

2008-06-30 @ 20:26:00
Postat av: Linda och Avanti

Nämen! Har du gått å blivit me hund! Det var en jädra snabb förlossning =) hoppas det går lika snabbt för mig när det e dags, men jag hoppas inte det kommer ut en hundvalp, fniss....

Grattis till sötingen, kram på er!

2008-06-30 @ 21:40:25
URL: http://raveonavanti.blogspot.com
Postat av: Ursula

Grattis till snygg tatuering och fin valp! Duktig du är som VÅGAR! Oftast hålls man ju tillbaka av sig själv mer än av något annat ...

2008-06-30 @ 22:29:02
URL: http://www.skybornewhippet.tk
Postat av: Kim

Det börjar inte bli lite trångt i lägenheten?! O sen när Kajsas valpar kommer oxå. Puh... Stackars Rasse ;)

Men nya tatton e ju inte lika snygg som din spindel... s Skojar bara. Den e super!!!

2008-07-04 @ 00:02:08
URL: http://www.123minsida.se/kim1
Postat av: Carolina

Det är nästan otäckt hur lik Timjan Alice är, men så är dom ju släkt också =) Hoppas man får se henne live nån dag.

Mvh Carolina

2008-09-17 @ 06:38:05
URL: http://www.zandirah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0