Ny hundbur: vi får plats med "minst" fem whippar till i den...

Onsdagskvällen spenderade vi ute på parkeringen med att omstrukturera racerbilen "Bettan", eller som min kompis Malin kallar den: "Hajkon Taijkon" , hmm... undra vad hon menar då ;-)

Jag har skaffat en annan större hundbur i stället för att ha två mindre.
Fabian och Kajsa ser ut som de gillar min nya idée.

Under tiden vi fixade med bilen så börjar det brinna i området precis bakom oss!


Två söta och belåtna whippar!


Det brinner som tusan, brandkåren får fullt upp att göra.

Kommentarer
Postat av: Malin

OOOOOOOOOj... - har jag missat att skriva här!

Du vet ju att jag varit gaaanska BUZY BEE!

Snart ses vi för tur i skogen!!

Tjingeling!

2008-05-29 @ 13:19:36
URL: http://www.madofi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0