Tills jag läste detta var min dag inte så kul...

I dag har jag haft en dag som har varit mindre bra...
Ni vet en sådan dag då man bara känner att man vill skita i allt...
 Man kämpar och kämpar och så kommer det ena bakslaget efter det andra...

Men så händer det!!!

Jag besökte en av mina underbara vänners blogg och läser vad hon skrivit.
http://hxn.zoomin.se/


Petra Pingla!

Jag har en vän.
En sprudlande tjej med fart och fläkt.
En tjej som ibland gör saker utan att kolla om det finns någon
fungerande kontakt med hjärnan =))
En tjej som jag inte ens tror kan vara genuint elak, kan inte tänka mig att hon
kan göra någonting elakt med vilje.
En tjej som vill alla väl och som vill det sååååå mycket,
En tjej som går in i intresset med heeeela sin själ, vad än intresset är
En tjej som står ut med mycket men ändå ler
Har du inte plats för någon annan som tar plats, akta dig!
Har du inte tur nog att ha en så tjej omkring dig så stackars dig,
Har du något emot snuskiga historier... Backa!
Tycker om dig som du är,
Petra, DU är en stjärna!!!



Plötsligt så börjar jag lipa, tänk att JAG har en sådan vän som Iia!
Allt känns med en gång bättre, TACK Iia.
***You make me shine***


PS: Nina, tack för samtalet, det värmde mer än du bara kan ana. DS!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0