Världens bästa vänner!

Värdens bästa vänner!

En vän!
Ta vara på era vänner det är de som berikar våra liv!

Jag har turen att ha fina vänner, fler än de som nämns här i kväll!!






Efter att jag under en längre tid haft det lite stressigt med att kombinera min skola,
mammaroll, hundliv, hushållsroll och praktik tillsammans med vår svenska byråkrati
så har det visat sig att jag har världens bästa vänner.


En av dem är Ingrid.
Ingrid är en mycket skärp kvinna med en egen städ och staging firma.
Vad gör då denna underbara människa, -jo, hon bokar in en städtös till mig,
på sin egen bekostnad, åker hem till oss och sparkar
igång en storstädning...
TACK!


Hennes energi smittar av sig till både mig och Ralle.
Jag har rensat ut alla kläder jag inte använder,
2 1/2 svarta sopsäckar åkte till UFF.
Dagens goda gärning!






Rasmus och Grube storstädar just nu Ralles rum...
Det är inte det enklaste...
*fniss*
Killarnas fredagssysselsättning...


Nina F,
du har alltid energi över till andra människor det trots att du har annat att tänka på!
Tack för ditt stöd!


Iia,
du har alltid ett vänligt ord till skänks,
även om du också har tankarna på annat håll.
Tror ibland du känner mig bättre än de flesta...
Inget undgår dina ögon...
Du är en god inspiration och en underbar stjärna!
Kram


Ninna,
du och jag har delat en hel del funderingar och
jag är super glad att vi funnit varandra!
"Det sade bara klick"
Du är en trygg vän!


Christel,
vi delar ofta samma öde och erfarenheter och kan vara ett stöd till varandra.
Kram!
 

Malin,
trots lite upp o nergångar i våra liv har vi delat många trevliga stunder.
Vi delar inte alltid samma åsikter men vi delar en vänskap.
Jag är glad att ha dig till vän!


Kim,
jag är glad att det är mig du ringer till när källarmörkret knackar på livet...
Ring när du vill, jag lovar att svara, love you whith all my life!
Papegojan


Alla mina fina skolkamrater på N.F. Education.
Alla har vi skrattat ihop och ställt upp för varandra.
De gånger någon i gruppen har en dålig dag har vi alla slutit
upp och bildat en vänring!!
Har vi något skoj att berätta har vi skrattat tillsammans!
Tack!



Livet består inte av att ha bra kort på hand utan av att spela dem man har väl.
Källa: Josh Billings





Kommentarer
Postat av: ninna

tack vad fint skrivit vännen, jag känner likadant det vet du :-)

Vänner växer inte på träd så dom få man har ska man verkligen vara rädd om och dig vill jag inte förlora.

Massa Kramar

2008-10-24 @ 23:24:47
Postat av: Mamman

Jag är så glad för din skull det värmer i modershjärtat att du har så fina vänner o att du talar om det för dem. Sov gott krama Ralle.

2008-10-24 @ 23:34:25
Postat av: Kim

Vad gullig du e vännen!!!!!! Med åren så har min hatkärlek mer o mer blivit bara kärlek... Hmm... Äh.. DU förstår vad jag menar!!! Men skulle behöva dig i småland!!!!

2008-10-28 @ 15:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0