En skoldag på N F Education i Staffanstorp


Just nu går jag några utbildningar på N F Education i Staffanstorp.
Jag ska bli nagelskulptris och lite annat smått och gott.
Eftersom jag har en kropp som inte alltid vill som jag är detta tänkt som ett
komplement till mitt vanliga jobb.

När jag är klar med mina utbildningar kommer ni att kunna
boka tid för diverse olika skönhetsbehandlingar!

Skolan är underbar, "fröknarna" är ännu bättre och kvalitén på utbildningen är bäst!
Mycket pedagogiskt, strukturerat och genomtänkt!
*I like*



Vi är 7 st tjejer som går SPA och Manikyr.
5 av oss går vidare till att lära oss skulptera naglar, BRISA grundkurs.
1 ny tjej kommer på måndag.
Här har vi SPA Pedikyr.
Underbart skönt!



Lektion.



Genomgång med "fröken" Petra.
Fröknarna Nina och Andrea kommer till lektionen.



SPA Pedikyr och teori.



Det finns en lite butik för oss att handla prudukter till kommande behandlingar.
*Himmelriket*

Kommentarer
Postat av: ninna

hallå tjejen!

hur går det på brisa?

hojta om du behöver nån o träna på jag ställer gärna upp :-)

Vi får höras?!

Kram på dig!

2008-09-09 @ 19:35:10
URL: http://www.frureimers.blogspot.com
Postat av: -Mitt Hundliv- Petra

Hej Vännen,



Du är välkommen när som, oavsett om vi tränar eller inte!

Kram Petra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0