Finbesök

I dag fick vi finbesök från Malmö.
Annika, en fd. arbetskamrat, kom på besök!
*JIPPI*
Annika hade med sig Suchi!!!!
We love!!!
43 bitar av himmelriket!
Inköpta i Lund.
*TACK för middagen*

Annika ska bo hemma hos oss när jag reser till Kreta.
Hon ska vara både hundvakt och Rasmus"vakt"... ;-)

Kajsa fullständigt älskar Annika, det har hon gjort från första börja.

Alice har sin pudelkompis Tess på besök.
De har busat som bara två polare kan göra.
*KUL*



Tess och Annika.



Alice, Annika Kajsa och Fabian myser.



Alice i egen hög person.



Tess!

Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

Sushi är goooott! Var åt ni någonstans? Jag älskar HAI! på Davidhalls torg i Malmö. Du kan väl inte åka till Kreta, du ska ju lära dig fransar, HALLÅÅÅÅ!!! ;) Ha det så skönt!

2008-09-19 @ 08:16:38
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: ninna

åhh Alice är ju bara så underbart Sööööööt.

önskar dig en trevlig resa till Kreta.

Vet du föressten om filarna och oljan har kommit som skulle beställas?

Kram

2008-09-19 @ 09:01:05
Postat av: -Mitt Hundliv- Petra

Hej Ninna,



Nej, de har inte kommit ännu!!

De var på väg!

De finns där till vår tenta den 13, säkert.

Kram kram

Postat av: ninna

Låter kanon ju :-D

ses vi den 25 när det är naturlig nagel i fokus?

Ha d gott!

kram på dig!

2008-09-19 @ 13:11:54
Postat av: Mamman

Heja Petra du ä duktig, roligt att du trivs med nageljobbet.Jag önskar dig härlig resa det behöver du,hälsa Annika lycka till som"vik,,Matte o Mamma".Krammisar.

2008-09-19 @ 21:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0