Nya skolbilder

Nu har jag gått i skolan i två veckor!
Det är första veckan som jag lär mig skulptera naglar och det är superkul!
Det är verkligen roligt och vi är ett trevligt gäng som tar lärdom av varandra.



Sara skulpterar en nagel på Linda.
Rebecca och Mirrella skulpterar vars en nagel på Evelina.
Vår underbara "fröken" Nina håller ett vakande öga på oss!



Evelina blir supernöjd med sin nagel.
Toppenfin!




Att få naglarna till att bli fina är inte så lätt utan det krävs en hel del träning.



Min första nagel som jag gjorde med franska skulptering.



Under helgen hade vi i läxa att göra ett helt sett naglar.
Christel, som själv är nagelskulptris, fick stå till förfogande.
Det var verkligen nyttigt att få göra ett helt sett på samma person!

Kommentarer
Postat av: ninna

guuud vad snyggt jag fullkomligt ÄLSKAR skultptrerade naglar o med fransk manikyr dessutom, du kän väl träna på mig någon gång vill haaa :-D

2008-09-13 @ 17:48:25
Postat av: Anna å Pelle

Fransar, fransar, fransar... blink blink

2008-09-14 @ 09:54:17
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Sara

Fina bilder Petra men det är ju jag som gör Lindas nagel. :-)

Vill du maila bilderna till mig? Tack!

Ses imon, då är det modeller igen!

//Sara

2008-09-15 @ 19:39:17
Postat av: Mamman

Vad ni är duktiga du o Alice, hur hinner du ?Krammisar.

2008-09-15 @ 22:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0