Petra´s Naglar & Skönhet- **ELEVPRIS**




-Petra´s Naglar & Skönhet-

Nov -08 blir jag klar med min utbildning till Internationellt dipl. Nagelskulptris.

Fram tills dess har jag elevpris på konstnaglar.


¨Nytt sett franska/glitter: 300 kr (ord. pris: 500 kr) 

¨Nytt sett naturell: 250 kr (ord. pris 450 kr)



Konstnaglar i gel
Creatives Brisa Gel-system är ett lättarbetat, naturligt och luktfritt
material som skapar fantastiskt vackra naglar.





Petra´s

Naglar & Skönhet

0709-32 42 58


*
Kvälls & Helgöppet*


Elevpris

Nytt sett naglar

250-300 kr


Salong Hair 4U

Marknadstorget 23

Svedala


Välkommen!





Kommentarer
Postat av: Linda å Lucas =)

Hej bruden!

Vi måste ju ta å träffas snart, det var ju hundra år sen sist! Nästa vecka e jag ensam å lessen när Ante e å jobbar så då blir det skoj med lite besök =). Lille Lucas vill ju träffa lite vettigt folk oxå, inte bara tossiga mamma å pappa haha.....

Hoppas du har det bra, kram så länge!

2008-10-01 @ 22:38:58
URL: http://raveonavanti.blogspot.com
Postat av: Linda och Avanti

Hej på dig gogumma! =)

Tack för erbjudandet, det känns bra att ni e så snälla å vill hjälpa till =).

Vi kan väl höras till helgen å se ut en plan.

Kramis!

2008-10-02 @ 09:58:40
URL: http://raveonavanti.blogspot.com
Postat av: ninna

ohhh jag e såååå sugen på ett nytt set naglar...får se hur det blir nästa månad, när dom flesta kurser och prov är över :-)

Hörs och ses!

Kram

2008-10-02 @ 16:24:18
Postat av: ninna

hallooo

Jadu veckan som kommer är ju helt sanslös, måndag är det ju kvällskurs i Make Biz ska du dit?

Tisdag har jag vaxning och onsdag F&B och lördag Fransförlängningen.

Vi ses på alla 3 kurserna va?

Sen är det ju provet på måndag. Jag behöver verkligen träna, har varit mycket själv med flickorna o har inte haft supermkt tid och ork över till att plugga och träna precis :-(

Men vi får ta o ses snart..

Fast har du tid någon dag får du väldigt gärna komma hem till oss lite om du har lust?

2008-10-03 @ 09:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0