Lite nagelbilder på en hundtrimmerska ;-)

Här kommer lite nagelbilder!
Bilderna är tagna på Lolla som arbetar som hundtrimmerska.
Naglarna håller perfekt trots mycket vatten och arbete med händerna.



På den franska delen har jag använt ett soft whit gel,
det blir inte så extremt vitt utan lite mer naturtroget.
Naglarna är även dekorerade med glaspärlor.



Nageln är tun och har en naturtrogen form.
Lolla kommer på återbesök varje 4-5 vecka och därför har jag använt ett
halvtäckande gel så utväxten inte kommer att synas speciellt mycket.



Naglen passar in med Lollos hand och naturliga nagelform.
Handen ser symetrisk ut passar henne som person.

Kommentarer
Postat av: NETTAN

jag vill oxå ha såna naglar...

fast mina är jätte fina ännu..

ha en bra valentinsdag.. kram nettan

2009-02-13 @ 09:02:15
URL: http://olssonsivinninge.blogg.se/
Postat av: Larisa

Verkligen super snygga naglar!!!Du är så duktig!!!

Jag blir så sugen....Men håller på att renovera sedan så vill jag också bli fin:-)

2009-02-13 @ 10:00:40
Postat av: Mammanm

KANON SNYGGA DU ÄR DUKTIG.Krammisar.

2009-02-13 @ 19:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0