På besök hos mattes pappa, -"morfar"

I går eftermiddag åkte vi till min pappa för att visa Alice och grilla.
Sedan hoppades vi på att bli återinskrivna i testamentet... ;-)
Min pappa bor i det hus som min farmor och farfar byggde för snart 50 år sedan.
Här har jag vuxit upp och jag älskar att vara här.
Tydligen så gör även mina hundar det ;-)



Blommorna utmed gillestugan som står på tomten.



Så var det då dax...
Skulle lilla söta Alice smälta morfars hjärta...



Morfar myser med Alice och hans, redan mjuka hjärta, smällter.
**JIPPI***



Tripp, Trapp, Trull!
Alice, Fabian och Kajsa vilar i skuggan.



På baksidan av huset hjälper Alice och Fabian morfar med grillningen.
*Gott blev det*



Alla har funnit sig väl till rätta. Att mysa i trädgården och bara finnas till, är verkligen underbart!
Morfar godkände Alice och Alice godkände morfar.
*Ler lyckligt*
Det enda som inte riktigt gick hem det var min nya tatuering,
"det är liksom inte hans grej..."



Avsutar med en sommarhälsning fån oss!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej! Kul att hitta den här sidan, verkligen! Alice är ganska lik min Timjan tycker jag, men det är klart, dom är ju släkt =)

2008-07-06 @ 19:12:52
URL: http://www.zandirah.se
Postat av: Malin

Tur hon "gick igenom besiktningen"!

Saknade er i regnet i förmiddags

2008-07-08 @ 23:16:24
URL: http://www.madofi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0