Skogpromenad och bad med polarna!

I dag har vi fått en välmående promenad i skogen, underbart väder och trevligt sällskap!
Hundarna busade och hade superkul, hoppas vi kan göra det snart igen!
Tack Malin, Fido och Doggi för en underbar och skoj skogsupplevelse!



Kajsa och Fabian tillsammans i skogen!
Det luktar gott i skogen!
*sniff*  *sniff*



*FULL FART FRAMÅT*
Tjohej.... Kom igen, så springer vi.... hejja hejja.


Härligt!      Härligt!      Härlig!     Härligt!      Härligt!



Kajsa med öronen lite på sniskan. Vi som känner henne vet att det händer ofta :-)



Fido har hittat badplatsen och Kajsa med brossan Fabbe släcker törsten!




TJOHOJ!
Ett simhopp som bara Fido kan göra!
Fido: "-jag kan flyga, jag är inte rädd! *hi hi*



Fabian badar!
Usch, fy & Blääää, jag blir ju våt...


Har någon en handduk....



Gänget på väg hem!



*ZZZZZZZZzzzzzzzzzz*     Så här trötta blir vi när vi kommer hem från skogen! *jäsp*


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad härliga bilder!

Roligt att se att min agility-Snawa har en agilitybror!

2008-05-29 @ 22:41:56
URL: http://hem.passagen.se/rajaoyonzon
Postat av: Malin

Tack för promenixen idag!

Vi får allt lära Fabian att göra

svanhopp a la Fido ;o)

Kör försiktigt imorgon!

Vi rings under helgen!



psst. Kan du maila Fido-svanhopp-bilderna till mig?

2008-05-29 @ 23:44:36
URL: http://www.madofi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0