Halvvägs... *LER*

-Petra, du borde uppdatera din blogg mycket oftare...
Säger en underbar häxa... *Ler*
*Häxan heter Iia Fia*

Jo, jag vet...
Just nu känns det bara som tiden rusar i väg,
någon mer än jag som känner så?
Det var bara "i går" man kunde gå i kjol och sandaler
och nu har jag letat fram mössa och vantar.., shit vad tiden går snabbt!

Förra helgen var jag och några skolkamrater på BRISA Camp.
Vi blev drillade en hel helg av Agneta som är ett superproffs i creativmaterial.
Många bra tipps fick vi och de har jag börjat att annamma.
Det kommer massor av bilder från det lite senare i kväll, om tiden räcker till *asg*

I dag har jag några modeller och i morgon ska Alíce ställas ut på Malmö valp.
Det ska verkligen bli kul!

I fredag var Linda på salongen och jag fick långa fina naglar, tack Linda.
I går kom Ninna hit och fick nya naglar och jag fick BLING BLING fransar!
Tack Ninna!
*JIPPI*

Nu måste jag i väg!

Kommentarer
Postat av: ninna

så lite så vännen, tack för att du ville ha fransar så jag kunde träna lite till :-)

jag älskar mina fina glittriga naglar, ser framemot nästa besök när jag ska få julnaglar. ;-)

firtsatt trevlig helg!

Kram

2008-11-08 @ 10:18:28
Postat av: Jenny Helming

Kul att du ska till Malmö :D Då ses vi där!!!

2008-11-08 @ 22:00:31
URL: http://helmingscorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0