Jag klarade min TENTA!! *JIPPI*

I dag har jag klarat andra och sista delen av min utbildning
som ger mig ett Internationellt Diplom!!
*GLAD*

Den teoretiska biten gick nog bättre än den praktiska, känns det som.
Eftersom Alice inte är helt kry så stannade jag inte kvar tillsammans med
mina kurskamrater för att få ett utlåtande på den praktiska biten.
Jag ville bara hem och ta hand om mitt lilla busfrö.

Nu har jag bara lite småkurser kvar och sedan en ny tenta i
januari på de nya materialen som jag lärt mig!
*SKÖNT*

Det är verkligen skönt att få lite lugn i själen en stund...

Kommentarer
Postat av: Mamman o Peter

Grattis Grattis bra gjort Petra tösen min. Läste om Alice ,hoppas det inte är något allvarligt.Krammisar till er alla .

2008-11-19 @ 19:52:12
Postat av: Anonym

Grattis grattis grattis!!!! Hurra hurra hurra!

Nu bjuder du väl på tårta? Kram och lycka till /Karin L

2008-11-20 @ 19:03:24
URL: http://ronjasmatte.blogg.se/
Postat av: Mariia

Grattis goding, fast jag var aldrig orolig!

Visste av erfarenhet att du fixar det du bestämmer dig för!

Tycker vi om!!!

Hoppas du får en toppenhelg

Kramiz

2008-11-21 @ 14:26:59
URL: http://www.hxn.zoomin.se
Postat av: Linda Holst

Grattis grattis



Linda med Erax & Billy

2008-11-22 @ 23:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0