Rasmus Kalas & Fransförlängning på Anna


**GRATTIS**
I dag har vi haft 15-års kalas för Rasmus.
Min pappa Tomas, vår gudmor Margareta från Tyskland,
min storebror Mikael med familj och min extra
mormor Lilian har varit här!

Middag:
Kycklinggryta med ris och grönsaker.
Vin, öl, ramlösa och Pepsi.

Tårta:
Specialbeställd Prinsesstårta, (Prinstårta...), med mycket
vaniljkräm och chokladmousé.







_____________________________________________________________________


I fredags gjorde jag en fransförlängning på Anna.
Hon har önskat sig detta sedan hon fick veta att jag skulle
gå utbildning i fransförlängning.
Hon blev supernöjd!
En vacker tös med "Bling Bling" fransar!!


Bilden till vänster: Ett öga klart.
Bilden till höger: Båda ögonen klara.

PS: Tack Anna för alla värmande ord!

KRAM KRAM KRAM


Kommentarer
Postat av: Jenny Helming

Så snyggt det blev :D

2008-10-26 @ 21:53:38
URL: http://helmingscorner.blogspot.com
Postat av: Mormor Hanna Elin

Den tårtan ser ju god ut..........

2008-10-27 @ 18:33:57
Postat av: Kim

Såna vill jag osså ha!!!!!!

2008-10-28 @ 15:51:10
URL: http://123minsida@se/kim1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0