Kampen mot tekniken till enda...


Kampen mot tekniken till enda...


Som ni säkert förstått så har jag fört en kamp med
min nya mobiltelefon och dess något finurliga sätt att hindra mig
från att skicka mina foton till min dator...
Det problemet är nu löst!

Och, det ska tilläggas, jag har INTE läst bruksanvisningen
och INTE fått hjälp från någon tekniskt begåvad person!
Jo, det är faktiskt sant...

*********************************************************************************

Lite bilder från kursen i onsdags.
Dekoration med tema: Student & Bröllop!


Nina och Iia.
Nina övervakar och Iia är lekledare!



Lite bilder från kursen i onsdags.


*********************************************************************************


På biobesök med syster yster, pappa och Ralle.
Det finns en följetång till denna något udda posering från min syster.
Ni som följt vår Kretaresa känner nog igen det.

*********************************************************************************


Världens bästa Anna Panna på besök!
Alice tycker om Anna & hennes varma macka på tallriken...
SMASKENS!

*********************************************************************************


Jag fick en egen lite smörgåstårta av en supergo kund!
Vet inte vad jag kan ha gjort för att förtjäna detta med gott var det!!
PS: Andra kunder får gärna ta efter.... *fniss*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0