Naglar på återbesök!

Här kommer lite bilder på händer/naglar som varit på återbesök.
Mina kunder kommer på återbesök varje 4-8 vecka,
 beroende på hur snabbt deras egna nagel växer.


Maria

Maria har varit på ett av sina återbesök!
Hon kommer på återbesök varje 5-6 vecka.
Perfekt hållbarhet.
Till yrket jobbar Maria i en färgbutik.

På bilden har hon även på sig en ring som sälja av 
NAIL D TAIL, Mariia Zinnert.











JETTE

På bilden nedan har Jette varit på sitt återbesök.
Jette kommer varje 4-5 vecka på sina besök.
Dagen till ära har hon valt vita blomsterdekorationer
och en peircing i ena ringfingret.

Jette har en egen hundtrimsalong och spenderar dagligen
sina händer i vatten och hundschamoo.
Naglarna håller perfekt!!






Bodil

Naglarna nedan tillhör Bodil.
Till yrket har Bodil en videobutik.
Bilden är tagen före återbesöket.
Naglarna är 8,5 vecka gamla och har inte ett enda släpp.




Kommentarer
Postat av: Jette

Heeeeejjj

Kolla mina tjusiga naglar på bild i din blogg :-D

Jag är supernöjd med dem!!!! du är bäst!!!

Ha en supertrevlig helg



Kramiz

2009-06-12 @ 23:30:23
URL: http://www.ladyochlufsen.se
Postat av: -mitt hundliv- Petra

Tusen Tack!!!

Kram kram

2009-06-13 @ 16:13:32
URL: http://mitthundliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0